Apr 20, 2011

Rabu:Berblog tanpa idea

Assalamualaikum..

Lama giler tak berblog.. Entry ni saya tulis time lunch hour hari Rabu.. tulis sepatah, saya sambung pulak hari Isnin berikutnya.. Ya.. ini adalah kerana saya tiada idea untuk dituliskan.. walaupun kepala ini sudah tepu dek banyak sangat perkara yang difikirkan.. (kunun2 je.. apelah sangat nak difikirkan.. )

Ya.. sambung balik..

That Wednesday morning, fikiran ini datang menerjah.. 'Lama giler aku tak blogging.. Nak blogwalking pun dah tak de passion..' Buka blog sendiri pun kosong aje.. ' 'Nape aku berblog..?'
So.. resultnye.. dekat sebulan tak de entry.. kerana kurang termotivasi untuk memotivasikan rakan-rakan yang lain..

Dan hampir sebulan melakukan pencarian... idea..

Dan.. inilah yang terlintas...


Aku ni tak de life ke.. hahahhaa... jadi Zombie..


tak nak tak nak.........!


tak nak makan otak.. tak sedap...


Kita semua normal.. manusia..


yang tak sama adalah cara berfikir..


tapi kita sama... dari tanah... kemahuan dan keinginan hampir serupa..


yang membezakan.. peratus kemahuan kita.. huh...


Aku berfalsafah pulak..


Maka, di pertengahan minggu ini iaitu Rabu.. teruslah membulat tekad, meneruskan hari sehingga tiba hujung minggu untuk meneruskan kehidupan... tapi....


Kita bukan hamba dunia........


~End~

No comments:

Post a Comment